×


תפריט נגישות

הסעות לים המלח

 

כל מה שצריך לדעת על שירותי חברת הסעות פרטי לים המלח


הסעות לים המלח כמה זה יעלה לי? איזה סוג רכב הסעות הכי מתאים לי?

ועוד תשובות לשאלות רבות שאנשים שואלים לפני שהם מחליטים להזמין חברת הסעות.

 

ייעוץ טלפוני והצעת מחיר ללא התחייבות!

 

 

היום כבר אין צורך להשקיע זמן בחיפוש אחר חברת הסעות טובה, אתר שירות 10 בדק ומצא עבורכם חברות הסעות איכותיות ומקצועיות שקיבלו ביקורות חיוביות והמלצות מהגולשים ועכשיו גם אתם יכולים להינות מייעוץ מקצועי בחינם והצעות מחיר ללא התחייבות, מלאו את טופס בקשה להצעת מחיר ועד 3 סדרנים יחזרו אליכם טלפונית, בדרך זו תקבלו תשובות לשאלות וגם תעשו השוואת מחירים.

 

 

להתפנק עד הסוף - הסעות לים המלח



יתרונותיו של ים המלח רבים ובשל תכונות המרפא שלו והאפשרות לעבור טיפולים בתחום הבריאות והיופי מגיעים אליו נשים וגברים בכל הגילאים. באמצעות הבוץ רווי המלחים והמינרלים ניתן לחדש את העור תוך כדי הנאה מתחושת החופש והשקט שבמקום.

בין אם החלטתם להתפנק או במידה ואתם נמצאים במסע טיהור גופני או נפשי, בין אם נסעתם בהמלצת רופא כחלק מתהליך ריפוי או שהחלטתם להטעין מצברים על דעת עצמכם- אין מקום טוב יותר מאשר ים המלח. אחד האוצרות הנדירים והנשגבים ביותר במדינת ישראל הינו הים הזה. אז איזה

אדם, בעל קריירה- משפחה- ושאר ריצות וטרדות החיים- לא ירצה להתפנק במקום הנפלא והמזמין?

עכשיו נשאר לנו לחשוב מה הדרך הטובה ביותר להגיע לים המלח? להשכיר רכב פרטי במידה ואין ברשותנו…? או אולי לנסוע בתחבורה ציבורית? כדאי לבדוק האם יש מוניות שירות הכוללות איסוף מהבית בעיר שאנו גרים? מצד שני אולי בא לנו להתפנק במונית ספיישל ושירות VIP כל הדרך לים המלח? אולי אנחנו רוצים להכיר אנשים חדשים ונצטרף לטיול מאורגן במיניבוס או אוטובוס שנוסע לים המלח? הכל פתוח.. בואו נתחיל!

 

להגיע לים המלח באופן פרטי, ציבורי או באמצעות שירות הסעות מקצועי?

 

הדיון הראשון שעולה ברגע שמדברים על נסיעה לים המלח, הוא- "איך נגיע לשם"? די מהר האופציה של תחבורה ציבורית נופלת- שכן אין תחבורה ציבורית יעילה בישראל אשר מובילה אל מקום קסום זה.

כעת השאלה היא האם לקחת את הרכב הפרטי או לחילופין- להשתמש בשירותי הסעות מקצועי לים המלח.

לאוהבי השליטה- אלו שאוהבים להחזיק את ההגה ולנווט בעצמם אין ספק שהרכב הפרטי יעיל יותר, אך הוא גם יקר יותר ומסורבל יותר. בנוסף, לעיתים האנשים אשר מגיעים לטיפולים בים המלח סובלים מכאבים במהלך נהיגה ארוכה ולכן ייתכן ולא יהיו בכושר לנהיגה שכזו.

ייתכן שגם אלו אשר מסוגלים לנהוג את הדרך הארוכה והמפותלת יעדיפו להתפנק ברכב מסודר עם נהג צמוד אשר מסיע אותם ישירות אל ים המלח ובחזרה שכן בצורה זו לא יהיה עליהם להתרכז בנסיעה אשר עשויה להיערך במזג אוויר בעייתי- כמו למשל: חום או קור וגשמים והם יוכלו לנמנם, לקרוא ספר טוב (במידה והדבר אינו גורם להם לכאב ראש) או לשמוע מוזיקה במקום להתעצבן על נהגים בכביש.

 

טיול מאורגן לים המלח - זמן איכות עם חברים לנסיעה והיכרות עם המקום

 

יתרון נוסף של הזמנת שירותי הסעות לים המלח הוא כי לעיתים מדובר על חלק מטיול מאורגן, כך שבמהלך הטיול תוכלו להכיר את הנוסעים האחרים אשר מעוניינים להגיע אל אותו היעד. במידה ואתם נוסעים עם המשפחה, יוכלו ילדיכם להכיר ילדים חדשים וליהנות ממשחקים משותפים עם ילדים בני גילם.

כמו כן, טיול מאורגן לקבוצות לים המלח יכול להיות חוויה חד פעמית אשר מעשירה את הביקור שלכם, מעבר למה שיכולתם לעשות בגפכם. כך תוכלו – במידה ותרצו בכך, לשמוע על היסטורית המקום מפי המדריך, לבקר במקומות שכנים ואתרים היסטוריים אשר עשויים לעניין אתכם במהלך הבילוי שלכם ולהעביר את הזמן בנעימים גם כחלק מקבוצה.

 

יתרונותיה הנוספים של קבוצה מאורגנת

 

בעיקר לאנשים אשר נוסעים לבד, למבוגרים, לחולים ולרווקים- יש מה לחפש בטיולים מאורגנים ושירותי הסעות לים המלח.

החוויה של לנסוע עם אנשים חדשים למקומות שאינך מכיר ולצאת מהשגרה המוכרת יוצרת מציאות מושלמת להיכרויות חדשות וקשירת קשרים חברתיים נעימים לבילוי ואולי אף ליותר מכך- הנוסעים האחרים יוכלו להעניק לכם המלצות ואולי אפילו לבלות יחד אתכם בים המלח.

בעצם, במקום חווית ריפוי בים המלח בלבד, אתם יכולים לזכות גם בטיפול נפשי קצר מועד או לכל הפחות בהיכרות של אנשים חדשים אשר יגרמו לכם להרגיש שאינכם לבד ושאתם חולקים חוויה משותפת.

מכיוון שנסיעות אל ים המלח הן לא נסיעות רגילות ושגרתיות והדרך לא תמיד מוכרת ועשויה לעייף מחליטים אנשים רבים לפנות אל חברת הסעות מקצועית אשר צברה ניסיון בנסיעות מגוונות, לרבות נסיעות לים המלח ובחזרה.

באמצעות שירותי ההסעות ניתן להירגע במהלך הדרך, לבלות עם הסובבים ולהתחיל את הטיול כבר במהלך הנסיעה.

מכיוון שיש מגוון חברות הסעים מומלצות אשר מספקות שירותי הסעות יש לבחון את ההיצע הקיים ולא להתפשר על החברה בה אנו בוחרים.

 

איך אדע מה זו חברת הסעות איכותית?

 

חברה איכותית תהיה חברה ותיקה אשר צברה קהל לקוחות נרחב- כמו למשל: לקוחות עסקיים, מוסדות שונים, משפחות, יחידים, קבוצות גדולות, קבוצות קטנות וכו'. כמו כן החברה תחזיק בכל האישורים הדרושים, תעסיק נהגים מיומנים אשר הוכשרו כהלכה ועוברים קורסי רענון נהיגה מידי תקופה, תגבה מחירים הוגנים ותחזיק בצי רכבים נרחב אשר כולל אוטובוסים, מיניבוסים, וואנים בגדלים שונים ובעלי מקום לאחסון החפצים.

מעבר לזאת החברה תעסיק קצין בטיחות אשר יבדוק את כל הרכבים ויבטיח כי הם כשירים לנסיעות, תהיה גמישה בזמנים, תשמור על ניקיונם של הרכבים, תדייק בזמנים ותעניק שירות אדיב ונעים לכל לקוח.

נוסף על כך, יחזיקו חלק מחברות ההסעות האיכותיות במקררים, יחלקו לנוסעים בקבוקי מים מינרלים, יחזיקו במסכי LCD, מערכת קולנוע, מערכת סאונד חדישה, תאורת פנים ועוד.

 

כיצד תוכלו למצוא חברת הסעות איכותית?


ישנן מגוון דרכים אשר יאפשרו לכם למצוא חברת הסעות איכותית ומרבית הדרכים עוברות דרך קבלת המלצות שכן אין חכם כבעל הניסיון. ראשית- תוכלו לקבל המלצות ממכרים, חברים או בני משפחה אשר הזמינו בעבר שירותים מחברות הסעות והיו מרוצים מהשירות. נוסף על כך, יוכלו הסובבים למנוע מכם לפנות אל חברת הסעות שאינה איכותית ולחסוך לכם עוגמת נפש, בזבוז זמן ובזבוז כספים.

חברות הסעות מומלצות נוספות תוכלו למצוא על ידי בחינת אתרים שונים באינטרנט.

כאשר תבחנו את האתרים של החברות יהיה עליכם להתמקד במספר פרמטרים- ראשית, יהיה עליכם לבדוק כמה שנים החברה פעילה, במרבית המקרים חברה וותיקה תהיה איכותית יותר מחברה חדשה בשוק. כמו כן, יהיה עליהם לבדוק האם החברה ונהגי הרכבים מחזיקים בכל הרישיונות הדרושים, האם הנהגים עוברים קורסי רענון מידי תקופה והאם קצין בטיחות מקצועי בודק את הרכבים לפני הנסיעות- בצורה זו תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות אשר יובילו אתכם אל היעד בשלום.

הנסיעה והחזרה מים המלח היא לא פשוטה, עליות וירידות בדרך מאוד מפותלת ומסוכנת ולכן מאוד חשוב שהאוטובוס, מיניבוס או רכב הטרנזיט יהיה חדיש ותקין, שלא לדבר על הצורך בנהג מקצועי ומיומן שכבר מכיר את הדרך ועשה עשרות ואף מאות נסיעות לים המלח והסביבה.

אנחנו לא רוצים להפחיד אף אחד אך בשנים האחרונות ישנה תופעה שנקראת בולענים, מדובר על בורות שנפערים באדמה או בכביש באופן מפתיע, לפני נסיעה לים המלח יש לבדוק שהכביש פתוח והכל תקין.

 

הסעות לים המלח השוואת מחירים ושירות


מעבר לזאת, יש לבדוק מהם המחירים שהחברות גובות עבור הנסיעות, האם הן מסיעות את הלקוחות אל היעד ובחזרה, האם הן מקפידות על דיוק בזמנים, האם הן גמישות בזמנים, האם הן מחזיקות במגוון סוגים של רכבים מרווחים אשר מכילים מקומות אחסון מספיקים, האם הן מסייעות לכל לקוח למצוא את הרכב המתאים לו ביותר והאם הן מעניקות שירות אדיב וזמינות עבור הלקוחות במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

דרך נוספת לקבלת המלצות וחוות דעת תוכל להתבצע על ידי שיטוט בפורומים שונים אשר עוסקים בתחום הסעות לים המלח. כאשר תגלשו בפורומים תוכלו לקבל מגוון חוות דעת מגולשים מכל רחבי הארץ. הגולשים יוכלו לענות לכם על השאלות: כמה עולה שירות הסעות לים המלח? לאן כדאי לנסוע בים המלח? מקומות בילוי? מה המלון הכי טוב בים המלח? איפה כדאי לאכול? ועוד.. בנוסף ניתן לכתוב במנוע החיפוש של גוגל : "הסעות לים המלח השוואת מחירים" אך אם מספיקים לכם רק חמש הצעות מחיר מחברות הסעות מומלצות לים המלח אז כאן אצלנו באתר הסעות בקליק תקבלו פתרון מהיר ואטרקטיבי.

לנסוע אל ים המלח בראש שקט


בחינת היצע השירותים של החברות השונות אשר קיימות בשוק תאפשר לכם לקבל החלטה נכונה ולהפוך את הטיול שלכם למהנה ובלתי נשכח, על כן, חשוב לקחת את הזמן, לבדוק מספר חברות, לערוך השוואת מחירים ורק לאחר מכן לבצע את הבחירה אשר נראית לכם המתאימה ביותר.

 

כמה עולה הסעות לים המלח?

 

הסעות לים המלח באוטובוס

מחיר : 1,000-3,500 ₪

הסעות לים המלח במידיבוס

מחיר : 1,000-3,200 ₪

הסעות לים המלח במיניבוס

מחיר : 1,000-2,500 ₪

הסעות לים המלח במונית קטנה

מחיר : 400-1,000 ₪

הסעות לים המלח במונית גדולה

מחיר : 400-1,500 ₪

הסעות לים המלח בוואן

מחיר : 1,000-2,500 ₪

ט.ל.ח