×


תפריט נגישות

הסעות לקברי צדיקים

 

כל מה שצריך לדעת על שירות הסעות לקברי צדיקים


הסעות לקברי צדיקים כמה זה יעלה לי? איזה סוג רכב הסעות הכי מתאים לי?

ועוד תשובות לשאלות רבות שאנשים שואלים לפני שהם מחליטים להזמין חברת הסעות.

 

ייעוץ טלפוני והצעת מחיר ללא התחייבות!

 

 

היום כבר אין צורך להשקיע זמן בחיפוש אחר חברת הסעות טובה, אתר שירות 10 בדק ומצא עבורכם חברות הסעות איכותיות ומקצועיות שקיבלו ביקורות חיוביות והמלצות מהגולשים ועכשיו גם אתם יכולים להינות מייעוץ מקצועי בחינם והצעות מחיר ללא התחייבות, מלאו את טופס בקשה להצעת מחיר ועד 3 סדרנים יחזרו אליכם טלפונית, בדרך זו תקבלו תשובות לשאלות וגם תעשו השוואת מחירים.

 

 

הסעות לקברי צדיקים


על הטהרה - הסעות לקברי צדיקים

למחפשים את הקרבה לאלוהה, את המידע ההיסטורי או את החוויה הרוחנית של ביקור בקברי צדיקים אז יש ממה להתפעל כאן אצלנו במדינת ישראל. כמה וכמה קברי צדיקים פופולאריים למדי לביקור, כל אחד והאגדה הנלווית אליו, אנשים רבים משתטחים על קברי צדיקים ומתפללים שיתמלאו משאלות ליבם, זיווג ושידוך, בריאות, הצלחה בלימודים, אושר ועושר, איש איש ורצונותיו, רבים מהמתפללים מספרים כי אכן ניסים קורים לאחר ביקור בקברי הצדיקים.

כאן באתר הסעות בקליק תוכלו לקרוא מידע שימושי על מקומות של קברי צדיקים בישראל, מתי כדאי להגיע? מה מייחד ומיוחד בכל מקום? טיפים ותשובות להרבה שאלות… וכמובן לא פחות חשוב, איך להגיע לקברי צדיקים? קבלו את כל הדרכים במדריך הסעות לקברי צדיקים.

 

טיול בטבע ומסע רוחני

 

פזורים ברחבי המדינה וסביבתה, בד"כ באזורים בעלי חן גם לטיול וצילומי נוף וטבע ולא רק עבור תפילות. כאשר אדם יוצא במסע רוחני, תיאולוגי או לא, או במסע של לימוד היסטוריה של עמו, עליו להיות פנוי לקלוט את אשר סביבו. לכן, אולי כדאי להשאיר את הרכב בבית ולצאת לטיול מאורגן באוטובוס או מיניבוס לקברי צדיקים. הסעות בטיול מאורגן לקברי צדיקים מעצימים את החוויה, להיות יחד ולא רק בתחושה של רוחניות אלא להיות פיזית יחד עם אנשים נוספים באוטובוס זו חוויה חברתית בפני עצמה ובמיוחד בדרך חזרה מהתפילות לבית כאשר כולם נמצאים במצב תודעתי גבוה ובהרמוניה נפלאה של שלווה.

 

יחד אל הדרך – גם באוטובוסים ממוגנים ירי

 

גם אל הקברים שנמצאים בשטחה של מדינת ישראל ואין בביקורם שום סיכון בטחוני, מומלץ לבקר במסגרת טיול מאורגן של חברות טיולים המארגנות הסעות לקברי צדיקים או בקבוצה שארגנתם בעצמכם. למה? פשוט מאד. מקום קדוש ללא אנשים – הוא רק לבנים ומלט.

כדי לחוות את החוויה של המקום הקדוש, את חווית ביקור קברי הצדיקים, צריך לראות ולהרגיש את הכבוד המצטבר של ההמון המגיע אליו.

השכרת רכב או נסיעה ברכב הפרטי לטיול בקברי צדיקים אינה רק לא יעילה, אלא לעיתים מסרבלת ומקשה עד מאד, בעיות של חניה לרכב, פקקים ולמעשה זו בעיקר החמצה של חוויית היחד והשותפות החברתית.

הסעות לקברי צדיקים כאשר עוברים בשטחים ובקו הירוק מצריכות השכרת אוטובוסים ממוגנים ירי וליווי מאובטח של הצבא, הבטיחות היא מעל לכל ועל כך נרחיב בהמשך.

 

שטחים בעיתיים – הסעות מיניבוסים ואוטובוסים בליווי הצבא

 

חלק מקברי הצדיקים נמצאים במקומות אליהן מתלווה סיכון בטחוני ולכן, ישנה חובה של ממש למצוא דרך לביקור באתרים באמצעות חברת טיולים המארגנת הסעות לקברי צדיקים בליווי רכבים משוריינים, אוטובוסים ומיניבוסים ממוגנים מפני ירי ומאבטחים חמושים.

הסעות אלה זוכות לאישורים של צה"ל ואף לליוויו ובכך נמנעות פעמים רבות הזדמנויות לבעיות ביטחוניות עבור הנוסעים.

חשוב בעת בחירת חברת טיולים או חברת הסעות לקברי צדיקים לבדוק כי אכן מתקיימים כל האישורים וכי את ההסעה מלווה ביטחון של חיילי צה"ל כדי לוודא שהנסיעה מתקיימת בידיעת הגורמים הרלוונטיים למניעת סכנה.

נורה אדומה יכולה להידלק אם יאמרו לכם כי ליעד בעייתי כזה מלווה ההסעה רק באבטחה פרטית, למשל.

 

הסעות לקברי צדיקים גם לחילונים - לא מזיק

 

גם אנשים שאינם מאמינים בסגולות רוחניות או דתיות כאלה ואחרות של ביקור בקברי צדיקים מעידים לעיתים על סיור מרנין נפש ומעמיק מחשבה.

לא צריך להיות אדם דתי כדי להעריך קודש או להרגיש חלק מקבוצה. לכן, גם לחילוניים שבנינו אשר מרגישים צורך להכיר ולהעמיק בהכרת התרבות והאמונה היהודית יש מקום בביקור בקברי צדיקים.

 

הסעות לקרבי צדיקים, לאן ? מתי? ולמה?

 

הסעות להילולה לרבי שמעון בר יוחאי במירון :

ההילולה בהר מרון היא אולי המפורסמת ביותר בישראל, משנה לשנה מגיעים יותר ויותר אנשים, מדובר בחג ל"ג בעומר וזו לא טעות – מדובר על מאות אלפי אנשים אשר פוקדים ביום זה את קברו של רבי שמעון בר יוחאי תלמידו המפורסם ביותר של רבי עקיבא.

למה? : רבים מאמינים כי השתטחות ותפילה על הקבר מגשימה משאלות בקשות ומחוללת ניסים ונפלאות. טקס ידוע ומפורסם מתקיים במקום, תספורת ראשונה לשיער ילדים אשר מגיעים לגיל שלוש, הטקס נקרא "חלאקה".

מתי? : מומלץ להגיע בחג ל"ג בעומר, במקום מתקיימות תפילות המוניות, מחזה נדיר ועוצמתי, ישנן הסעות מאורגנות למירון מכל רחבי הארץ.

 

הסעות לקבר האר"י הקדוש בצפת


למה? : רוחניות ומיסטיקה הולכים יחד, מסופר כי רבי לוריא אשכנזי היה כל כך רוחני עד שלמעשה התנתק מהחיים החומריים, בעיקר מפורסמים, פירושיו המרתקים לספר הזוהר וכמובן הקבלה. ביקור בקבר האר"י זו סגולה לחיזוק הנשמה והנפש ואומרים כי יש במקום תחושה מאוד מיסטית.

מתי? : כל השנה בשעות שהמקום פתוח למבקרים, בשנים האחרונות ישנו גם טרנד של תכשיטי קבלה ואפילו רשת תכשיטים בשם תכשיטי האר"י.

 

הסעות לקבר הבאבא סאלי בנתיבות

 

למה? : הרב ישראל אבוחצירא שנפטר בשנת 1984 והיה אחד מעושי הניסים הגדולים והמפורסמים בישראל, בין מאמינו נמנים בעיקר אוכלוסייה גדולה מעדות המזרח, חרדים ובשנים האחרונות אפשר למצוא בהילולה הגדולה גם פוליטיקאים, אנשי יחסי ציבור ומפורסמים רבים שבשבילם העלייה לרגל הפכה כבר מזמן למסורת מסיבות כאלו ואחרות.

מתי?: ההילולה הגדולה בנתיבות היא בתאריך העברי ד' בשבט, למקום מגיעים מעל 70,000 מאמינים מידי שנה, ישנה מכירה של מוצרי קודש כגון קמיעות ומים קדושים.
הסעות לקבר רחל בבית לחם

למה?: רחל אמנו הצדיקה היא היחידה שלא נקברה במערת המכפלה, מאמינים רבים משתטחים על קיברה למען קבלת סגולות שהעיקרית בניהם היא פוריות, רבים מבקשים גם זיווג ובריאות. יש להגיע אך ורק בהסעות מאורגנות, בתיאום ובליווי אבטחה הכולל אישור מהצבא, מומלץ להשכיר אוטובוס ממוגן ירי.

מתי?: רבים מבקרים ביום פטירתה של רחל הצדיקה שיוצא לפי התאריך העברי י"א בחשוון, תאריך נוסף שמקובל להגיע בו הוא ימי "בין המיצרים" הימים בהם רחל הייתה מתפללת על בניה, התאריך העברי י"ז בתמוז ועד ט' באב. רבים נוהגים להכין או לקנות צמיד יד "אדום" לשם הגנה והשגחה.

 

הסעות לקבר הרמב"ם בטבריה


למה? : הצדיק והפילוסוף רבי משה בן מימון, היה איש אשכולות, מדען ורופא בתקופת ימי הביניים. ביקור בקבר הרמב"ם נותן סגולה של חוכמה והצלחה בלימודים וכמובן בריאות.

מתי? : ביום הולדתו י"ד בניסן וביום פטירתו של הצדיק כ' בטבת, בכל ימות השנה ישנם הרבה אנשים אשר מגיעים להשתטח על קברו.

 

הסעות לקבר רבי מאיר בעל הנס בטבריה


למה?: הצדיק שנעשו לו ניסים רבים, רבי מאיר היה תלמידו של רבי עקיבא והוא אחד מגדול התנאים. השתטחות על קברו נותנת סגולה של שמירה והצלה מסכנות. רבי מאיר בעל הנס האמין כי כל אדם אשר נותן צדקה ינצל מדברים רעים.

מתי?: ההילולה הגדולה מתקיימת בתאריך העברי י"ד באייר אך בכל ימות השנה פוקדים מבקרים את הקבר, משאירים נרות נשמה ופתקי בקשות מהרב הצדיק.

 

הסעות לקבר יהונתן בן עוזיאל בעמוקה


למה? : הצדיק יהונתן בן עוזיאל אחד מתלמידיו המצטיינים של הלל הזקן והחכם, משתטחים על קברו כדי לקבל סגולה לפוריות ואהבה וזאת למרות שלצדיק עצמו לא היו ילדים. עמוקה הוא אחד המקומות היפים בארץ ומומלץ על הדרך לבקר ולטייל בין נופיו.

מתי?: ההילולה ההמונית מתקיימת ביום פטירתו לפי התאריך העברי כ"ו בסיוון, בימי שני וחמישי בשבוע מתקיים "טקס" תיקון.

 

הסעות לקבר רבי יהודה בר אלעי בצפת

 

למה? : הצדיק היפה והחכם רבי בר אלעי היה קורן בהילה ואור מיוחדים, מסופר בגמרא כי היה כל כך עני עד כי נאלץ להתחלק עם אישתו באותו מעיל, לצדיק רבי בר אלעי היה עץ זית וכל מי שהיה "תולש" ממנו "חתיכה" היה זוכה לכסף רב. השתטחות על קברו היא סגולה לכסף, ממון ופרנסה טובה.

מתי?: ההילולה בתאריך העברי י"ד באייר , מקובל גם להגיע בערבי ראש חודש ושבת.

 

הסעות לרבי עקיבא בטבריה

 

למה?: הצדיק רבי עקיבא היה ראה צאן עני אשר למד קרוא וכתוב רק כשהגיע לגיל 40 ומאז לא הפסיק ללמוד ובאמת תוך שנים ספורות נהיה גדול בתורה, משפטו המפורסם ביותר הינו "ואהבת לרעך כמוך". השתטחות על קברו מבטיחה סגולה של הצלחה בלימודים.

מתי?: ההילולה ביום פטירתו ערב יום כיפור.

לביקור בקברי צדיקים ניתן להזמין גם הסעות VIP ואפילו להגיע בלימוזינה מפוארת, מי ברגל ומי ברכב, העיקר זה להגיע ולהשתתף, מביקורים בקברי צדיקים למדנו לא לשפוט אף אחד וכמו המשפט המפורסם, איש איש באמונותיו יחיה.

 

סוגי רכבים להסעות לקברי צדיקים


ישנם הסעות רבות היוצאות ממגוון ערים בישראל, לפי כמות האנשים המבוקשת יתאימו עבורכם כלי תחבורה, ההמלצות הן לפי מספר מקומות נדרש :

מונית : עד 4 אנשים.

מונית גדולה : 6 אנשים

טרנזיט קטן : עד 10 אנשים

טרנזיט בינוני : עד 12 אנשים

טרנזיט גדול : עד 16 אנשים

מיניבוס : עד 20 אנשים

מידיבוס : עד 35 אנשים

אוטובוס : עד 54 אנשים

 

חברות מומלצות להסעות לקברי צדיקים – גם השוואת מחירים

 

באתר הסעות בקליק ניתן למצוא חברות הסעות מקצועיות ואמינות בעלי ניסיון רב בהסעות לקברות צדיקים בישראל, אפשר להצטרף לטיול מאורגן קיים או רק להזמין שירותי הסעות נטו, לא משנה אם תרצו להגיע ברכב מושכר, מיניבוס מפואר או אפילו להצטרף לטיול מאורגן באוטובוס יוקרתי ממוגן ירי, כל האפשרויות קיימות ומחכות רק להזמנה שלכם, ניתן להתקשר טלפונית או להשאיר בקשה לעד חמש הצעות מחיר מחברות הסעות מקצועיות המתמחות בהסעות לקברות צדיקים, יש למלא את טופס צור הקשר כאן בדף ולהמתין מספר דקות עד שיחזרו אליכם עם דילים והצעות מחיר, לכם נשאר רק לבצע השוואת מחירים ותועלות, עצה של רב מפורסם לתלמידיו החכמים – המחיר הזול לא תמיד הוא הטוב ביותר, לפעמים צריך להרגיש ולתת לאינטואיציה שלנו לעזור בקבלת החלטות חשובות, לא הכל זה עלות מול תועלת… ולא פעם מסתבר שהזול הופך להיות יקר.

 

כמה עולה הסעות לקברי צדיקים?


אוטובוס לקברי צדיקים

1,000-3,000 ₪

מידיבוס לקברי צדיקים

1,000-2,500 ₪

מיניבוס לקברי צדיקים

1,000-2,500 ₪

וואן לקברי צדיקים

800-2,500 ₪

מונית גדולה לקברי צדיקים

400-1,200 ₪

ט.ל.ח