×


תפריט נגישות

השכרת רכב בארץ

 

כל מה שצריך לדעת על שירות השכרת רכב בארץ


השכרת רכב בארץ כמה זה יעלה לי? איזה סוג רכב הכי מתאים לי?

ועוד תשובות לשאלות רבות שאנשים שואלים לפני שהם מחליטים להשכיר רכב בארץ.

 

ייעוץ טלפוני והצעת מחיר ללא התחייבות!

 

 

היום כבר אין צורך להשקיע זמן בחיפוש אחר חברת השכרת רכב בארץ טובה, אתר שירות 10 בדק ומצא עבורכם חברות השכרת רכב בארץ איכותיות ומקצועיות שקיבלו ביקורות חיוביות והמלצות מהגולשים ועכשיו גם אתם יכולים להינות מייעוץ מקצועי בחינם והצעות מחיר ללא התחייבות, מלאו את טופס בקשה להצעת מחיר ועד 3 סדרנים יחזרו אליכם טלפונית, בדרך זו תקבלו תשובות לשאלות וגם תעשו השוואת מחירים.

 

 

10 טיפים להשכרת רכב בישראל



לפני שאתם ממהרים לשכור רכב בארץ כדאי לקרוא את 10 הטיפים הבאים שיסייעו לכם לבחור חברות השכרת רכב מומלצות וליהנות מרכב אמין ואיכותי שמתאים בדיוק לצרוך שלכם : כגון : השכרת רכב לטיול, נסיעה לאירוע, הובלת חפצים באמצעות רכב מסחרי או כל מטרה אחרת. בנוסף, כדאי להשוות מחירים וכדאי לחפש קופונים של השכרת רכב, מבצעים משתלמים, וחשוב לברר את כל האפשריות העומדות בפניכם לפני קבלת החלטה.

1. בדיקה יסודית של הרכב – חברות השכרת רכב בארץ דואגות לרוב לתקינות הרכבים אך כמעט בכל רכב להשכרה תגלו שריטות, שפשופים ולעתים אף תקלות שונות כמו מזגן שאינו תקין או רדיו דיסק שאינו פועל. לכן, אין למהר בנושא השכרת רכב פרטי או השכרת רכב מסחרי ויש לעשות סיבוב בדיקה מסביב לרכב ולחפש שריטות ופגיעות חיצוניות והכי חשוב זה לוודא כי נציג השירות מסמן אותן על דף הזמנת הרכב כי אחרת עוד יחייבו אתכם על הנזקים והליקויים. בנוסף, לפני שאתם יוצאים ממגרש הרכבים של חברת ההשכרה או במידה והרכב מגיע אליכם כדאי לבקש מנציג השירות לעשות סיבוב קטן עם הרכב במגרש או בחניה ליד הבית, להפעיל את המזגן, לבדוק את הרדיו ולוודא כי הרכב פועל כשורה. כל תקלה, במיוחד מזגן, עלולה לגרום לאי נוחות רבה במהלך השימוש ברכב. כמו כן, בדקו מהו גובה מיכל הדלק מאחר ועליכם להחזיר את הדלק עם מיכל דלק מלא ולא תחויבו בעלות נוספת.

2. שירות לקוחות – חברות השכרת רכב מומלצות מספקות לרוב שירות לקוחות מתקדם וזמין. לא משנה מהי מטרת ההשכרה, תמיד יש לוודא כי חברת השכרת הרכב מספקת לכם טלפון חירום וכך בכל מקרה של שאלה או בעיה תוכלו ליצור קשר עם נציג שירות זמין ואדיב. חשוב לקרוא המלצות על חברות ההשכרה באינטרנט ולבדוק את רמת השירות על מנת שבמקרה ובו נתקלתם בבעיה תקבלו מענה מהיר, לרבות שירותי חילוץ וגרירה וכמובן רכב חלופי.

3. התאמת הרכב לצרכים שלכם – אם אתם מחפשים שירות של השכרת רכב מסחרי הרי חשוב לבדוק את מאפייני הרכב על מנת לוודא כי הוא עונה לצרכים שלכם. במידה ואתם מחפשים רכב שכור לחופשה, לביקור משפחתי, כחלופה לרכב הפרטי שהתקלקל או לכל מטרה אחרת כדאי לבדוק כי הרכב מתאים לצרכים שלכם, במיוחד אם יש לכם ילדים או אתם מעוניינים לצאת עם הרכב לנסיעות ארוכות. אם אתם מחפשים שירות השכרת רכב לחתונה הרי עליכם לוודא כי הרכב בצבע הרצוי ולרוב זה לבן, מרווח דיו ומתאים לאירוע המרגש כך שתיהנו מנסיעה נעימה וחלקה וכדאי לוודא עם חברת השכרת הרכבים כי אין בעיה לקשט את הרכב לפני החתונה, תתפלאו אבל ישנן חברות שלא יסכימו שלרכב ידביקו קישוטים ופרחים בשל הסיכוי לשריטות ודהיית צבע.

4. השכרת רכב השוואת מחירים – השוואת מחירים חשובה לפני שממהרים לשכור רכב מחברת השכרה זו או אחרת. יש תחרות די גדולה בין החברות ולכל חברה יש תנאים שונים אותם יש לבדוק. לכן, עליכם להשוות מחירים באמצעות האינטרנט ואפשר כאן באתר שלנו הסעות בקליק, אתם שולחים טופס בקשה להצעת מחיר וחברות השכרת הרכב מתחרות ביניהן על כיסכם ואפשרי גם באמצעות יצירת קשר טלפוני ישירות לחברות המועדפות עליכם. בנוסף, באינטרנט ישנם עוד אתרי השכרת רכב רבים ואינדקסים מקצועיים להשוואת מחירים אבל יותר מדי אפשרויות רק יבלבלו אתכם ויבזבזו זמן, מומלץ להסתפק ב 3-4 הצעות מחיר.

5. השכרת רכב לפי זמנים – לכל אחד ואחת יש דרישות אחרות ולעתים אנו זקוקים לשירות השכרת רכב יומית, כלומר ליום אחד בלבד אך במקרים אחרים אנו זקוקים לשירות השכרת רכב לשבוע או השכרת רכב לחודש. אם אתם שוקלים לשכור רכב רק לחמישה ימים כדאי לדעת כי התעריף של השכרת רכב שבועית זול יותר ולכן כמעט באותו המחיר תיהנו מיומיים נוספים עם הרכב הצמוד. אגב, נקודה חשובה שיש לציין היא שיש להחזיר את הרכב בדיוק בזמן מאחר ואיחור בהחזרת הרכב יגרור עלות השכרת רכב יומית נוספת.

6. השכרת רכב במחיר משתלם – לאורך השנה חברות השכרת הרכב מציעות מבצעים שונים, חלקם מתפרסמים באתר של חברת ההשכרה וחלקם ניתן למצוא באתרים מובילים. כמו כן, מומלץ לחפש קופונים של חברות להשכרת רכב וכך ניתן להוזיל משמעותית את העלויות. יחד עם זאת יש לקרוא את האותיות הקטנות בחוזה שאתם חותמים עליו מאחר ולרוב יש מגבלת קילומטרים או מגבלות אחרות. לכן, חשוב להשוות מחירים, לבקר במספר אתרים של חברות השכרת רכב בארץ ולא לוותר על יצירת קשר טלפוני, לעתים שיחה חביבה עם נציג שירות לקוחות יפתח בפניכם מבצעים או מחירים חדשים ואטרקטיביים שלא ראיתם באתר האינטרנט.

7. גודל תא המטען – בהתאם למטרת הנסיעה חשוב לבדוק האם תא המטען של הרכב המושכר עונה על הצרכים שלכם. אם אתם מתכננים טיול משפחתי לקמפינג בצפון, נסיעה לחופשת אוהלים במדבר או בכוונתכם לנצל את הרכב כדי להוביל חפצים או להיעזר בו למטרת העבודה חשוב לוודא כי תא המטען מספיק גדול ומרווח, ובמידת הצורך יש לבדוק האם ניתן לקפל את המושבים האחוריים בקלות וליהנות מתא מטען גדול יותר. ניתן לבקש עזרה מנציג השירות אך חשוב לבדוק את הנושא לפני שממהרים להזמין רכב זה או אחר. במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית בבית מלון אז סביר להניח כי לא תצטרכו רכב עם בגאז' גדול והשכרת רכב משפחתי ממוצע תספיק אבל מצד שני אם אתם מתכננים חופשה ארוכה של לפחות שבוע בבית מלון באילת או בטבריה אז תצטרכו להביא הרבה בגדים שזה אומר כמה מזוודות וזה כבר מצריך השכרת רכב סטיישן או מסחרי בינוני.

8. מגוון סוגי רכב – צי הרכבים של חברות השכרת רכב בארץ שונה וכל חברה מציעה רכבים אחרים ודגמים שונים. לכן, אם יש לכם העדפה מיוחדת כדאי לחפש באתר של החברה מהו צי הרכבים שלה וכך תוכלו לסנן בין חברות ההשכרה ולפנות לחברה המציעה את הרכב המתאים לכם. במידה ואתם מעוניינים בשירות של השכרת רכב מסחרי כדאי לדעת כי לא כל חברות ההשכרה מציעות רכבים מסחריים.
לאחר שמצאתם רכב שמתאים לצורך והתקציב שלכם אז אפשר יהיה לגשת לשלב הבא ולבדוק האם עוד חברות השכרת רכב מציעות בדיוק את אותו דגם רכב ואפשר יהיה לבצע השוואת מחירים ותנאים.

9. ביטוח והשתתפות עצמית – אחת הנקודות החשובות ביותר אליה רבים לא שמים לב הוא נושא הביטוח וגובה ההשתתפות העצמית. יש הבדל משמעותי בין חברות השכרת הרכב ולכן מומלץ ליצור קשר עם מספר חברות השכרת רכב בארץ ולבקש לעיין בביטוח, לשאול מה גובה ההשתתפות העצמית וכדאי לדעת כי באתרים של חברות השכרת רכב מומלצות ניתן לרוב לעיין בפוליסת הביטוח ולקבל את כל הפרטים באתר. במידה והפרטים אינם מופיעים באתר יש לבקש זאת בשיחת הטלפון או להגיע לסניף הקרוב של חברת ההשכרה ולוודא מראש את כל הנושאים הקשורים לביטוח הרכב. יש לציין כי עליכם לשלם השתתפות עצמית במקרי גנבת הרכב או תאונה. הקפדה על נושא זה תבטיח לכם חופשה בראש שקט.

10 הזמנת הרכב בזמן – יש תקופות בהן קשה למצוא רכב פנוי אצל חברות ההשכרה, במיוחד בתקופת הקיץ ובחגים. תיירים רבים מגיעים לישראל ומשפחות יוצאות לנופש ולטיולים, לכן בתקופות אלה כדאי לשריין רכב מבעוד מועד ולא להמתין לרגע האחרון. במידת האפשר מומלץ להזמין שירות של השכרת רכב פרטי כחודשיים מראש וכך תוודאו כי ימתין לכם רכב המתאים באופן מושלם לצרכים שלכם ולמטרת הנסיעה. מי שממתין לרגע האחרון נאלץ להתפשר על איכות הרכבים ולעתים עלול לשלם יותר מאחר והרכבים ובעיקר הקטנים נחטפים ועליו להזמין השכרת רכב משפחתי או יוקרתי, ולשלם בהתאם.

 

השכרת רכב יוקרתי לחתונה

 

השכרת רכב יוקרתי לחתונה מצריך גם הוא הזמנה מראש, כדי להשיג מחיר אטרקטיבי מומלץ להזמין את שירות השכרת הרכב מספר חודשים לפני האירוע, מספר דגמי הרכבים המפוארים המוצע להשכרה בישראל הוא די מצומצם ולפעמים המחיר גבוהה ולא מצדיק את התמורה. במידה והמחיר להשכרת רכב מפואר לחתונה שאתם מקבלים הוא גבוה משמעותית מהמחיר שלכם אז תנסו לבקש הצעת מחיר עבור השכרת שירותי לימוזינה לחתונה כולל נהג צמוד ושלל פינוקים.

 

סיכום ושורה תחתונה

 

לא משנה היכן בישראל תרצו להשכיר רכב, בצפון, בדרום או במרכז, לאיזו תקופה תרצו להשכיר רכב, לטווח ארוך, קצר, יום, שבוע או אפילו לחודש ימים, באיזו עיר אתם גרים תל אביב, ירושלים ואפילו אילת או טבריה ומאיזו סוכנות השכרת רכב בסופו של יום תגיעו לקחת את האוטו, כאן אצלנו באתר הסעות בקליק תמצאו חברות השכרת רכב מומלצות ושירות ללא דופי, הצעות מחיר און ליין וגם בטלפון, נסיעה נעימה ובטוחה.

 

כמה עולה להשכיר רכב בארץ?


השכרת רכב קטן ליום
100-150 ₪

השכרת רכב גדול ליום
150-300 ₪

השכרת גיפ
150-600 ₪

השכרת רכב מפואר
250-500 ₪

השכרת וואן
120-350 ₪

ט.ל.ח